Audi Q5, Audi, Q5
Din punctul de vedere al ansamblului motopropulsor, Q5 va fi echipat standard cu tractiunea quattro, suficient de performanta pentru a fi utilizata atat pe sosea, cat si pe suprafete accidentate, singura limitare fiind data de garda la sol, 20 cm, tipica pentru segmentul din care face parte. Motoarele vor fi in numar de trei la debut, urmand ca, pe viitor, oferta sa fie extinsa. Pentru clientii atrasi de benzina, va exista o noua generatie a cunoscutului 2.0 TFSI, mai performant si mai eficient, avand acum 211 CP si 350 Nm, o acceleratie de 7,2 secunde (0-100km/h), o viteza maxima de 222 km/h si un consum mediu de 8,5 litri/100 km. La aceeasi capacitate, dar alimentat cu motorina, va exista si noul 2.0 TDI, common-rail, 350 Nm si 170 CP, cu 9,5 secunde acceleratie si consum de 6,7 litri/100 km. In fine, cel mai mare propulsor va fi 3.0 TDI, V6, de 240 CP si 500 Nm. Evident ca acceleratia acestuia va fi cea mai buna, cu 6,5 secunde, viteza maxima atingand valoarea de 225 km/h, cu un consum mediu de 7,7 litri/100 km. Clientii din SUA vor avea la dispozitie un alt motor din portofoliul Audi, 3.2 litri V6 benzina, mult mai potrivit pentru obiceiurile de peste Ocean.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu